Yaysims3

Alla inlägg den 28 november 2013

Av Moathesimmer - 28 november 2013 21:58

Har inte haft någon blogg-lust alls nu på ett par dagar, men ska försöka uppdatera lite ändå såklart.

Men kan väl bara säga att jag har jobbat på kalendern nu nästan hela kvällen, har fixat ett par till simmar till kalendern (eftersom det ska innehålla nya simmar varje dag som kommer vara tillängliga på exchange) vilket jag har berättat.

Så har filofixat med det lite.

Har även redigerat ett par bilder på simmarna som ska vara själva ''huvudbilden''

Längtar iallfall! 

Här får ni några bilder jag har tagit! 


Här är en när min sim ''råkade'' tända eld på sin säng haha..

  

När min sim (killen) åkte hem till en kompis och pluggade...svårt?

 

Här är min kill-sim igen med sin söta flickvän! yay i ship them :) 

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till Sims3yay!
Jag (Som driver bloggen) heter Moa och jag är 14 år.
Denna blogg handlar och kretsar kring THE SIMS 3
Jag kommer bland annat lägga upp berättelser, bilder, tips, CC, Nyheter, Simmar, guider osv.
Välkommen in!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards