Yaysims3

Direktlänk till inlägg 12 november 2013

Önskesimmar

Av Moathesimmer - 12 november 2013 19:35

Tänkte faktiskt börja med önske-simmar! tycker det verkar hur roligt som helst :) så det tänkte jag.

Ni kan börja önska redan nu, och erat önskemål ska innehålla:


  • En text om själva simmen, behöver ej vara lång..men bara jag får en inblick av vad det är för slags sim.
  • Ni får bestämma namn på simmen, så när jag lägger upp önskesimmen så vet ni vilken som är eran, jag kommer såklart också nämna erat namn ni kommenterade med, men säg ett namn också

Jag kommer lägga upp några av önskesimmarna lite då och då, inte alla på samma gång! 

ÖNSKA PÅÅÅÅÅ  

 


 
 
Ingen bild

Julia Andersson

12 november 2013 19:49

Namn: Tila Monty
Tila Monty är från första början mexikansk och har nu flyttat till sunset valley, hon jobbar på spa och lever ett stabilt liv :)
HOPPAS DU VÄLJER MIN<3

 
Ingen bild

Tilda H

12 november 2013 20:19

Namn: Jordin Hastings
Jordin har alltid drömt om att bli sångerska och nu har hon levt upp till sin dröm! hon var mobbad i skolan.

Älskar din blogg också:D välj min!!

 
Ingen bild

Hanna Eriksson

12 november 2013 20:36

Namn: Roxy Lavinge
Punkare, snäll, djurvän, hjälpsam, rolig!
Bor på landet med sin pappa i Appaloosa plains

Hoppas du gillar den, och hoppas du lägger upp den:):):)<3

 
Ingen bild

Matilda Ek

12 november 2013 21:59

Namn: Sophia Jones
Nörd, rolig och cool en sån alla vill vara med hon vågar göra saker som ingen annan, bor i riverview:))

 
Ingen bild

Yasmina J

13 november 2013 09:24

Namn: Ju-Suil
Från Korea, söt och får inte göra mycket, väldigt försiktig! Bor i hidden springs i ett stort hus med sin pappa och mamma och mormor!

VÄLJ MIIIN<3<3<3

 
Ingen bild

Nina Svensson

13 november 2013 12:27

Namn: Julietta (Vet ej efternamn)
Julietta har länge känt sig utanför och inte som alla andra, hennes föräldrar är skilda och hon bor med sin pappa i en stuga vid skogen i monlight hollow!

 
Ingen bild

Malin Andersson:D

13 november 2013 18:46

Namn:Diana Larsson

Diana lever drömlivet i bridgeport och partar hela tiden men hon lyckas aldrig hitta den rätte mannen.

<333

 
Ingen bild

Josefina S

15 november 2013 07:35

Namn: Ivy Sophmore
Beskrivning: Trött och hjälplös är vad hon kallas, trött och hjälplös är vad hon är.
Ingen kan hjälpa henne på vägen mot tillfrisknad ingen kan ta hand om henne när hon ligger ner.
När hon går ute på gatan kollar alla på henne som om hon vore någonting från en annan planet, hon vet inte varför och hon vet inte vart hon ska ta vägen, för vägen är trång och mörk så hon ser ingenting utan sitt inre ljus.

Hehe tänkte skriva något som inte avslöjar hur hon är som person! eller hur hon ser ut, så nu får du en egen bild av henne :D

 
Ingen bild

Petronella

15 november 2013 07:44

Namn: Ofelia Malm
Beskrivning: Ofelia har länge levt efter hennes föräldrars beslut.
Hon har alltid varit mellantinget.
Nu är hon trött på det nu slår hon tillbaka som en rebell.

 
Ingen bild

Erica M :D

15 november 2013 08:06

Namn: Rieve Frankfurt

Rieve är och har alltid varit den populära tjejen i skolan. Hon är cheerleader och umgås bara med cheerleaders och dejtar bara dom snyggaste killarna.

 
Ingen bild

Jassy

16 november 2013 10:25

Namn: Jojo Swea

Jojo är den perfekta lant-tjejen, hon lever i Appaloosa plains med sin pappa som pressar henne till bättre resultat i ridningen.
Hon är stans bästa riderska! och lever för sin häst Marion

:D hoppas du väljer min för vill ha henne själv i mitt spel om du såklart lägger upp henne på exchange!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moathesimmer - 29 januari 2014 07:01


Ni som fortfarande läser min blogg..haha kan väl checka in mitt youtube account? gör nämligen en serie där i videoformat! episode 1 är ute, men den är väldigt dålig tycker jag...väldigt många fel. Läs description och kommentarerna jag har skrivit i...

Av Moathesimmer - 6 januari 2014 11:08

Här har ni svaren på min frågestund!    Tröttnar du aldrig på sims?:oFavoritserie?:)Kram Vilma :D <3   Svar: Jo jag tröttnar på sims..jag spelar i perioder.The vampire diaries är lätt min favorit serie :)    Älskar din blogg:)1. Vilka ...

Av Moathesimmer - 6 januari 2014 11:04


Förlåt så hemskt mycket för ''pausen'' kalendern blev inte klar :( har inte haft tid, och har inte haft någon som helst motivation heller..har dock inte fått tillbaka den, men jag vill så gärna blogga för eran skull...kommer försöka blogga lite mer n...

Av Moathesimmer - 4 december 2013 20:52


Här är fjärde delen av min kalender. Glömde ta bild på min sim, och stängde precis av så orkade faktiskt inte starta det igen. Men detta är Angelita Vahlberg och hon finns här: http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=7837701 Dessa expa...

Av Moathesimmer - 4 december 2013 16:08


Kommer ta en blogg-paus nu...:( men kalendern kommer fortfarande rulla på. Ledsen över detta men har ingen lust alls nu och jag har så himla mycket i skolan och skolan går före bloggen (hoppas ni förstår). Kalendern kommer laddas upp varje dag ia...

Presentation


Välkommen till Sims3yay!
Jag (Som driver bloggen) heter Moa och jag är 14 år.
Denna blogg handlar och kretsar kring THE SIMS 3
Jag kommer bland annat lägga upp berättelser, bilder, tips, CC, Nyheter, Simmar, guider osv.
Välkommen in!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards