Yaysims3

Alla inlägg under november 2013

Av Moathesimmer - 14 november 2013 16:37

NU ÄR TEMA TORSDAG HÄR, OCH VECKANS TEMA ÄR..............VAMPYR TEMA


Nu är det såhär, att temat går ut på:

  • Gör en Vampyr Tjej/Kille ni väljer
  • Ni behöver antingen Kvällsnöjen eller Övernaturligt installerat på datorn om ni ska göra en vampyr
  • När ni gjort eran Vampyr tar ni 3 olika kort på eran vampyr
  • 1. En vanlig bild på vampyren, 1 bild som innehåller kärlek, 1 bild som innehåller hat

Ni skickar in era bilder till: sims3moayay@hotmail.com

 

Jag utser en vinnare på Onsdag nästa vecka! och lägger då upp era bilder ni skickat in (om ni vill) och sedan skriver erat namn (om ni vill) annars får ni ge mig ett smeknamn om ni inte vill lägga ut era namn på nätet.

 

SÄTT IGÅNG!!!  SPAMMA PÅÅÅÅÅ

 

 

(Jag har redigerat bilden, men hittade den på google, men ingen kopiering på just min redigering.)

 

Av Moathesimmer - 14 november 2013 15:18

     

Appaloosa Plains är en värld du får med Expansionen husdjur.

Det är en jätte mysig stad inspirerad av lant, cowboy stil typ.

Jag älskar att vara i den staden, och tycker den är extremt bra gjord.

TACK EA

Av Moathesimmer - 14 november 2013 14:02

 

Har precis spelat I rampljuset, och gjorde då en ny sim som heter Sandra Hamilton.

Hon är på nivå 4 = Lokal favorit!

Jag tog denna bilden när hon uppträdde för dricks i parken

Av Moathesimmer - 14 november 2013 11:06

Av Moathesimmer - 14 november 2013 11:03

[Bild]

Av Moathesimmer - 14 november 2013 11:00

Simset på pappas dator kraschar inte efter jag tog bort årstider för jag tänkte att det kan vara anledningen till att spelet kraschar för många andra har haft problem med just årstider.
Så en önskesim kommer upp idag snart!:) linjer kommer på fredag

[Bild]

Av Moathesimmer - 13 november 2013 21:46

Imorgon är det TEMA-TORSDAG jag informerar imorgon klockan 13:00 om vilket tema det blir!


Av Moathesimmer - 13 november 2013 20:27

 

Datorn jag installerade simsen på klarar inte av det...det stängs bara av hela tiden.

Jag får vänta tills jag får en ny dator tyvärr:( så önskesimmarna och linjer får vänta ett tag.


Presentation


Välkommen till Sims3yay!
Jag (Som driver bloggen) heter Moa och jag är 14 år.
Denna blogg handlar och kretsar kring THE SIMS 3
Jag kommer bland annat lägga upp berättelser, bilder, tips, CC, Nyheter, Simmar, guider osv.
Välkommen in!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards