Yaysims3

Alla inlägg under november 2013

Av Moathesimmer - 18 november 2013 08:13

Här har jag Topp 3 prylpaket och sämsta!

Topp 3 expansioner och sämsta!


Topp 3 Prylpaket!!

  • Lyx & Design
  • Sovrum och Badrum
  • Stadsliv

Sämsta: 70-tal 80-tal 90-tal, för att kläderna är gräsliga haha, och jag tycker inte riktigt det finns någon speciell mening med det, jag tycker det är ganska onödigt ärligt talat...


Topp 3 Expansioner!!

  • Husdjur
  • Övernaturligt
  • Årstider

Sämsta: Semesterparadis, för att jag tycker att det verkar ganska tråkigt..asså man kan ha husbåt, vara sjöjungfru osv men det är inte riktigt något som jag måste ha i mitt spel, och jag tror att jag också skulle tycka det var ganska tråkigt.

 

 

(laddade ej upp alla bilder för jag är i skolan och börjar snart)


Av Moathesimmer - 18 november 2013 08:10

Hihi eftersom Måndag är en såpass tråkig och hemsk dag, så tänkte jag börja lägga upp lite videos/bilder varje måndag för att den ska bli lite roligare!  

Tyckte denna simmen såg riktigt rolig ut ärligt talat, haha fnissade faktiskt lite själv!

Tycker dock att det är otroligt kul att man faktiskt KAN göra simmar som dessa, att man faktiskt kan göra precis nästan hur man vill!   

Av Moathesimmer - 18 november 2013 07:14

 

Angående dålig uppdatering så uppdaterar jag idsg när jag kommer hem ifrån skolan! 


Av Moathesimmer - 17 november 2013 12:28

Gjorde en liten bild med tjejerna i Linjer  

 

Av Moathesimmer - 17 november 2013 12:14

Är sååå uppselt för sims 4! 

jag längtar så himla mycket, när det kommer ut i sverige kommer jag köpa det, men ska absolut ha kvar sims 3, och bloggen kommer fortsätta med sims 3 OCH sims 4 troligtvis  

Alla nya möjligheter i SES = Skapa-en-sim kommer vara otroligt intressant, och man kommer ju då kunna skapa exakt vilken sim man vill, man kommer kunna skapa som sagt VEM SOM HELST!! 

   

Simmarna är fortfarande under utveckling och kommer då utvecklas mera!! 


Om ni vill veta mer gå in på http://www.thesims.com/ !! 

Av Moathesimmer - 17 november 2013 10:02

På TS3 universitetsliv så har man olika huvudämnen man riktar in sig på! 

Dessa är:

  • Idrott - Detta ger en fördel inom proffesionell idrott
  • Kommunikation - Ger fördel inom Journalism och Politik bland annat
  • Affärer - Ger fördel inom Affärer och den kriminella delen 
  • Konst - Ger fördel inom Musik, kulinarism och film
  • Teknik - Ger fördel inom Polis och millitär yrken
  • Vetenskap och Medecin - Ger fördel inom Medecin, och vetenskap

Dessa 6 ämnen kan du välja emellan om din sim vill börja på universitetet! 


Du kan också vara med på olika lektioner på universitetet men inte ALLA på stängda lektioner kan du välja att göra dessa saker:

  • Normal ansträngning
  • Jobba hårt
  • Smöra för proffesorn
  • Ta det lugnt
  • Var social
  • Sov
  • Smsa kompisar

Och på lektioner du får vara med på kan du välja mellan dessa:

  • Var med på lektion
  • Ställ en fråga
  • Anteckna
  • Sov igenom lektionen

   

(Inte så stort inlägg men ville dela med mig om detta)

 

Av Moathesimmer - 16 november 2013 23:45

 

''Jag är Holly Andersen och jag bor i ett hus i Starlight Shores.
Jag har inte så mycket mer att berätta om mig själv, men jag kan väl säga att jag går på Radley high (min skola) och jag går i en klass vilket bara innefattar idioter, utom en endaste person.

 

Emily Marin.

Hon är den finaste som finns, men alla hennes kompisar hatar mig, och jag hatar dom, så en dröm som henne kan jag helt enkelt bara glömma.

 

Olivia: Du Em? hänger du med ut till parken ikväll? jag ska träffa Toby.


  

Nej, Olivia jag följer inte med om du ska träffa Toby, jag vägrar att träffa honom.

 

Olivia: Men snälla, han ÄR oskyldig, jag vet det.

 

Sara: Du är inte 100% säker Olivia.

 

Jenny: Vi kan inte hindra Olivia från att träffa hennes livs kärlek, men vi kan säga att vi inte tänker bli inblandade och det enda vi faktiskt kan göra är att säga det, och inget mer.

Emily: Där har du svaret Olivia, nej.


   

Olivia: Okej okej, men då kan jag inte bry mig mindre eftersom inga av er litar på mig.

 

Sara: Vi litar på dig, det är Toby vi inte litar på.

 

Olivia: Men jag gör...

  

Oliver: Tjena tjejer, jag drar ut en sväng med Mike!

 

Olivia: Vi bryr oss inte.

 

 

Emily: Okej Sara du får helt enkelt komma över din kärlek för Olivias bror...haha

 

Sara: Va? jag är inte kär i Oliver, aldrig.

 

Jenny: Haha, årets skämt.

 

Sara: Lägg av, han är 3 år äldre, aldrig.

  

Olivia: Rör honom inte bara...

 


 ÄNTLIGEN!!! 




JA

Av Moathesimmer - 16 november 2013 21:45

Har precis blivit klar med ''Linjer'' så skönt, kraschade dock 3 gånger men orkade pga er! ni får själva ''loggan'' nu! så får ni den idag vid midnatt..muahaha  

 

Är dock inte stolt över redigeringen...tyckte den blev väldigt ful ärligt talat...

OCH del 1 är inte så lång och inte så ''spännande'' men det kommer bara bli mer spännande osv! 

Presentation


Välkommen till Sims3yay!
Jag (Som driver bloggen) heter Moa och jag är 14 år.
Denna blogg handlar och kretsar kring THE SIMS 3
Jag kommer bland annat lägga upp berättelser, bilder, tips, CC, Nyheter, Simmar, guider osv.
Välkommen in!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards