Yaysims3

Alla inlägg under november 2013

Av Moathesimmer - 26 november 2013 18:52

Zombies är en av dom varelserna som kommer med TS3 Övernaturligt.

Jag själv tycker att Zombieserna är otroligt jobbiga, eftersom dom kommer upp varje dag då det är fullmåne.

Dom äter blandannat upp mina plantor jag har på mina trädgårdar så får stänga in dom varje gång det är fullmåne.

det finns ett elixir för att bli Zombie och man kan också komma tillbaka till det vanliga genom att dricka ett annat elixir.

Man kan också bli en Zombie genom att bli biten av en annan Zombie.

Det här visste ni nog inte att man kan faktiskt bli en Zombie genom att äta snabbmåltiden ''Brain freeze la mode''.


Dessa saker kan Zombies göra/gör:

  • Zombies kan försöka attackera en annan sim
  • Dom går mycket långsamare än vanliga simmar
  • Man kan faktiskt också förvandla simmar att bli Zombies permanent
  • Zombies kan inte ''Woohooa''
  • Zombies kommer att försöka förstöra din trädgård
  • Zombies attackerar dock inte Bebisar, Småbarn eller barn

Det är några av sakerna Zombies kan göra/gör.

 

Av Moathesimmer - 26 november 2013 18:41

Gjorde en familj förut och gjorde då en tonårings kille och en mamma, han fick då en flickvän och jag tog några bilder på ''kärleken'' haha  

       

hihi i ship them sooooo bad haha  

Av Moathesimmer - 26 november 2013 09:07

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖR SÅDAN USEL UPPDATERING:(
USCH KÄNNER MIG HEMSK:(


Av Moathesimmer - 24 november 2013 12:38

Kör på en frågestund, ni får fråga allt både personligt, om bloggen och om sims.

Börja frågaaaaa  

Av Moathesimmer - 24 november 2013 12:25

 

Av Moathesimmer - 23 november 2013 08:39

Amanda ringde Mia för att prata lite om deras läxa dom fick över helgen, men det slutade med att dom bestämde att dom skulle sova över.

 

Hon tog sin bil som hon fick av sin gamle farfar (som hon hatar) och åkte iväg till Mia.
Det var ganska långt till Mia..man var tvungen att åka igenom stan och sedan lite längre upp emot berget.
Mia bodde med sin mamma, hennes mammas 3 systrar, hennes mormor och hennes kusin.
Dom var ganska många men dom fick plats.

 

Dagen därpå så hade Amanda bestämt sig för att gå på en gitarr-lektion eftersom hon så gärna vill lära sig Gitarr.
Det gick bra och hon har lärt sig några ackord.
 

Amanda har alltid tyckt på Teater och Musik, men hennes riktiga dröm är att bli Polis och då en speciell Polis inte bara Trafikpolis eller något.

 

Av Moathesimmer - 23 november 2013 08:21

Vi alla vet att man har en färdighet som heter Atletisk på TS3-

Man får den färdigheten genom att träna på olika sätt.

Du kan träna såhär:

  • Lyfta skrot (Styrka)

Den blåa grejen över huvudet visar just hur långt det är kvar till nästa nivå i färdighet, den åker upp mer och mer ju mer din sim tränar.
Och det hon tränar nu kallas ''Lyfta skrot'' men det är ''Träna''

 

Du kan också springa på bandet! 
När din sim inte är så atletisk än så kommer den gå som tjejen med gröna byxor åt vänster gör OCH din sim kommer troligtvis att ramla ett antal gånger vilket jag tycker är skit kul att kolla på haha.
Efter ett tag kommer din sim börja springa.


  

När du är i en speciell nivå i Atletisk kommer du också kunna gå ut och jogga eller i denna sims fall ''Extremjogga'' för att hon har egenskapen ''Våghals'' allt är typ ''Extremt'' 

  • Extremsömn
  • Extrem tupplur
  • Ta en extrem dusch
  • Extrem jogga

Haha.

 

Här har ni en bild på när en sim ramlar! 

 

(Ni kanske har sett det men det är faktiskt Amanda Svensson som jag har skrivit om på bilderna faktiskt alla, hon har nu växt upp och skaffat ett barn..hehe)


Du kan dock också använda dig av stereon eller tv:n för att träna, finns både Styrka och Kondition! 

Av Moathesimmer - 22 november 2013 07:59

Har redan börjat fixa och pixa med Kalendern jag kommer att starta första December  

Jag kan berätta hur den ska vara................

Ni ska få en ny sim varje dag som är uppladdad på exchange, yay! 

den 24 (sista dagen) kommer ni få något alldeles speciellt  

 

Här är första Simmen...........hmm.............kommer upp 1 December......

Presentation


Välkommen till Sims3yay!
Jag (Som driver bloggen) heter Moa och jag är 14 år.
Denna blogg handlar och kretsar kring THE SIMS 3
Jag kommer bland annat lägga upp berättelser, bilder, tips, CC, Nyheter, Simmar, guider osv.
Välkommen in!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards